Nog 1 dag! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Nathalie Kate - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Nathalie Kate - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 Januari 2015 | Nederland, Enschede

Hoi allemaal!!

Nog één dagje en dan is het al zover. Morgen om half 3 vlieg ik vanaf Düsseldorf naar Kaapstad, met een tussenstop in Dubai. Heb ik dat ook nog eens gezien!

Afgelopen week vloog voorbij. Zo ben ik samen met mijn vriendinnen vorige week zaterdag naar de vakantiebeurs geweest. Toen ik thuis kwam was er nog een verassing in de schuur. ''Kun je dat niet naar binnen halen?'', vroeg ik aan mijn moeder. Dat kon blijkbaar niet. Dus hup naar de schuur. Lampen aan en ''SURPRISEEEEEEE!!!!'''. Daar stonden al mijn vriendinnen en vrienden! Uiteindelijk heb ik nog een super leuk afscheidsfeestje gehad!!
Dankjewel allemaal!!

Op naar woensdag, de toets van bewegingsonderwijs. Maandag en dinsdag heb ik nog even hard geleerd. En dat mocht beloond worden met een 9!

Vanaf woensdag had ik maar één doel. Koffer inpakken. Wat neem ik mee? Vergeet ik niets? Donderdag nog even snel de stad in om de laatste spulletjes te halen. En nu zit mijn koffer bomvol.

Ik ga in ieder geval met een volle buik richting Kaapstad. Heb deze week lekker geluncht en ben maar liefst 4 keer uiteten geweest! Vervelend hé?

En dan morgen, de dag om afscheid van mijn familie en mijn vriend te nemen, wat zie ik daar tegen op! Verschrikkelijk om iedereen te moeten missen.
Maar goed, daar komen we ook wel weer doorheen. Want als ik alle anderen moet geloven is die 3,5 maand zo voorbij!

Jullie horen van me!



  • 25 Januari 2015 - 23:34

    Natasja:

    Goede reis meid.. En heel veel plezier!! Gelukkig komt Patrick je in april weer opzoeken :) :)

  • 29 Januari 2015 - 21:54

    Astrid:

    Hee gaaf Nathalie. Geniet maar met volle teugen. Het is echt voorbij voor je het weet. Ik geniet via deze site met je mee

  • 30 Januari 2015 - 10:23

    Hanneke Overmeer:

    Ik wens je een super mooie en leerzame tijd toe! De Alfonsuskinderen van groep 3 missen je nu al en wij ook!
    Geniet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 19 Jan. 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6043

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 17 Mei 2015

3,5 maand in Kaapstad

Landen bezocht: